GOOOOOD MORGON

- Igår! Man ser väldigt dålig och jag ser helt död ut, men klockan va 3 på natten och då får man se ut som skit.. OCH JA, det ska va en rand under ögonen. Ni vet skidglasögons bränna? ;)
HEJ BLOGGEN! :) Vart ingen mer uppdatering igår, eftersom jag åkte vid 22 och kom hem 02.30... Men det var hur kul som helst ska ni veta! Förutom på slutet då det hände lite grejer. Och mitt lag kom inte sist! :D Fett med awesome! Haha.. När jag kom hem var jag såhäääääär hungrig så var tvungen att trycka i mig massa mat innan jag la mig. Somnade ganska direkt och vaknade runt 14.. Det va skönt att få sova ut iaf! :D Vart ett väldigt långt inlägg så ska avsluta det nu. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0