How I became a directioner!..

Nu ska jag berätta om hur jag började lyssna på One direction. Och faktiskt kommer jag inte riktigt ihåg haha.. Men det va länge sedan, typ sensommaren som jag hörde What makes you beautiful och tyckte den var super bra! Men sen va det typ inte så mycket mer med det.. I november började jag lyssna ännu mer på dom och sen i december tror jag att det var, va jag hemma hos mig med en kompis och så sökte vi på dom på yt och kollade på musikvideos och sånt där med dom! Och vi båda tyckte dom va asbra! Och sen dess, har jag inte kunnat släppa dom.. 12 januari (på Zayn's födelsedag :D) skaffade ja twitter för att kuna följa killarna, och sen dess har min kärlek till dom vuxit ännu mer! Haha låter säkert jätte fånigt för er som inte fattar. Men ja, ni directtioners där ute, ni fattar ju. Och tack gode gud för det. Älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

1 ord räcker one direction knäcker , btw : sjukt nice blogg du har :))

2012-03-08 @ 21:55:31
URL: http://jjessicas.blogg.se/
Postat av: danni

DET GÅR INTE ATT BESKRIVA! ÄR SÅ SJUKT GLAD ATT JUST VI TVÅ "TRÄFFADES" GENOM 1D <3<3

2012-03-08 @ 23:11:51
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0