Vas Happenin?! //Ellouis

Nämen hallå alla glada! Ellen calling! here are the results of a failad bildlektion!
Jo, det var så här: i måndags på bildlektionen satt jag brevid Camillala (mitt smeknamn på Camilla). Hon hittade inte sin skiss till sin skulptur så istället skrev hon ned alla konton hon har på olika sidor. Hon skrev även ned lösenorden på en hel del av dem (okej det var bara bloggen, men iaf :P). Hon sa att jag fick blogga här när jag ville och nu kände jag att min tid var kommen.

Feeling like a introduction is in order...
Jag heter Ellen.
Jag är 15 år, fyller 16 på tisdag nästa vecka :)
Jag har kännt Camilla i snart nio år. Vi gick i samma lågstadieskola och har varit bästa vänner lite till och från under tiden. (vi gick i olika klasser). Nu har vi hittat ännu ett gemensamt intresse; ONE DIRECTION!!!

Mina skäl till varför jag gillar 1D är följande:
De kommer från underbara, charmiga STORBRITTANIEN! (Fast Niall är ju från Irland men det går bra ändå). Jag har en speciell koppling till GB (great brittian) eftersom jag bodde där när jag var mindre. Det är fett awesome för jag fattar ju vad de pratar om när de säger något brittiskt som tex olika tesorter:)

De är så omedvetna om hur snygga och goa de är att de blir ännu snyggare och ännu goare!

De gör musik med tanke och och inger en skön känsla i kroppen när man lyssnar på den.

Det var nog det... Jag tror inte att ni pallar läsa mer nu (jag hatar själv att läsa långa inlägg) Haha.

Jo! En sista grej bara innan vi tar farväl av varandra. Signaturen i rubriken (Ellouis) kommer från att jag heter Ellen och att jag diggar Louis fett mycket. Ville bara säga det. :)



Och jo en sak till!
Jag och Camilla planerar en najsig liten överraskning till er som vi ska göra på fredag efter skolan. Jag kan avslöja att den är en slags sammanfattning av vår vecka;P

Ching ching!










Alla bilderna är tagna i NYC, där grabbarna boys är just nu! woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0