22 MAJ

Hej bloggen! Skrev nationella provet i tyska idag, tredje nationella jag skriver som är om killarna (a) Mathilda och jag bytte även låt från WMYB till Up all night på draman, för nu vet vi nästan exakt hur musikvideon kan va! Får även hjälp av Filip som spelar trummor, bäääääst!! Åkte iaf hem efter skolan och åt hehehe. Sen åkte mamma och jag till dietisten och lämnade in en bäställning på 701828100192821 kg glutenfri mat. Efter det åkte vi vidare till Port 73 och så hittade jag lite grejer vi köpte. Visar bild sen! Sen åkte vi och handlade mat + blommor och åkte hem. Nu har vi precis ätit middg och sådär. Min mamma och pappa firar 18 årig bröllopsdag idag så grattiiiiiiiiis till dom!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0