BILDER FRÅN IDAG♥

Hej bloggen. Kan säga att 11 maj 2012 var den bästa dagen i hela mitt liv. Kan skriva detaljerat imorrn eller senare vad vi gjorde osv för nu ska jag sova. Bilderna har Karin tagit, så klicka häääääär för att komma till hennes super fina blogg. (Kopierade allting, även texten till två av bilderna) Finns även fler bilder där från tidigare under dagen + igår så gå in på hennes blogg nuuuuuuu!!! ;) Hade inte med mig någon kamera så tog inga kort, filmade bara när dom kom. Så har bara 10 minuters film. Men det är alltid något! Men imorrn ska jag ta med mig kamera, tror jag. Ska möta upp Lea, Elin och hennes kompis vid 12 imorrn och sen hoppas jag på att träffa Linnea oxå! Och massa fler. Ser ni mig, kom fram! Säg typ: 'Hej Camilla det är blablabla' eller nåt för jag har märkt att jag är sämst på ansikten och namn hahah.. :D Så gjorde världens sötaste Alva idag, blev så glad :D Tack Fanny och Karin för att ni är bäst. Är sjukt glad att Alva kom fram till mig sen oxå, och att vi såg Lea! Så underbara tjejer allihop. Tack gode gud att Fanny såg mig och skrek mitt namn, hahaha! :D Tack för bästa dagen i mitt liv. ♥




De pekar på gamlingar?? hahah














Harry och hans jäkla tunga, så sjukt söt! Och slår vad om att de åt precis innan de kom ut för Niall ser ut så där på varje bild så han vill väl äta upp alla matrester i munnen, skulle inte förvåna mig!







Kommentarer
Postat av: jessica

som jag sa tidigare är så sjukt glad för din skull !! <3 , själv har jag suttit och gråtit på mitt rum <3

2012-05-12 @ 00:57:52
Postat av: O.M

fick ni inga atougrafer, eller ta kort med de?



vet du hur länge de stannar kvar i Sverige?

(sj bor man i motala, 3 timmar ifrån stockholm, så kankse skulle åka på torsdag.. men vill nt åka dit i onödan liksom..) så vet du hur länge de stannar? och var..?

<3

2012-05-12 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0