♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag är lycklig, på riktigt. Har aldrig varit såhär lycklig någonsin i hela mitt liv. Killarna är i Sverige (JAG ANDAS SAMMA LUFT SOM DOM ASSÅ FANGIRLAAAAAAA), Evelina kommer till Stockholm nästa onsdag (gråter över att jag äntligen kommer få träffa min ängel), Fanny kanske kommer hit oxå och träffar oss (gråter över att jag kanske kommer få träffa min andra ängel) och massor. Asså jag älskar livet. ♥♥ Nu ska en lycklig Camilla gå och sova. Eller nej vad säger jag, ska ju stay up all night med Evelina, hahah! åh puss på er kära läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

ÅH JAG GRÅTER FORTFARANDE, JAG ÄR SÅ LYCKLIG, SÅ LYCKLIG! JAG ÄLSKAR DIG, ER. ÅH HERREGUUUD♥

2012-05-10 @ 00:29:17
URL: http://eveliinaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Det här är galet, så galet. Taggad, gånger tuuusen!♥

2012-05-10 @ 00:32:33
URL: http://eveliinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vänta, vänta !!

är de i sverige nu!!???????

var isåfall`!?!??!?!

omg... dör snart, SVARA !

2012-05-10 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0