GODNATT

- Denne tjej kommer jag äntligen få träffa imorrn! Åh, det kommer bli bäst. 
Nu ska jag gå och sova, är så sjukt trött! Imorrn ska jag träffa Evelina halv tre på T-Centralen, kommer bli så sjukt bäst! Men då drar vi iaf hem hit och sen vet jag inte vad som händer. Vid fem ska vi iaf bort och äta middag hos min familjs kompisar där en fyller år och sen ska vi två gå hem typ direkt efter att vi ätit. För mammas kompis hund Affe kommer bo här över helgen och han kan inte vara ensam, han får ångest och gör massa saker då. troligtvis har han en hjärntumör.. Älskling :( hoppas att han får operera bort den och bli frisk igen, skulle inte klara om han dog nu.. Men nu ska vi inte ätnka på det. Evelina och jag kommer iaf ha en twitcam vid sju ungefär så då får ni väl ta och kolla! Följ mig på twitter så märker ni när vi börjar den - klicka här - puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0