LIMPAN ♥

Fanny Bergquist, om Jag älskar dig.:
åh han är så gullig.
JAG LOVAR, DU SKA GIFTA DIG MED HONOM SÅ KOMMER JAG PÅ ERT BRÖLLOP SÅ KAN MIN KOMPIS FÖRLÖSA ERA BARN FÖR HON SKA BLI BARNMORSKA!! <3<3<3
okej.. asså.. HAHAH, vad skrev du för fint till honom? 
NI SKULLE VARA SÅ FINA TSM, OSVOSV.
nej, men jag ska se till att ni träffas helt klart, jag ska söka upp honom. MOHAHA.
Gud va jag är konstig, men sånt e livet.
På mina tyskalektioner brukar jag komma på gamla melodifestivalenlåtar helt random.
Puss jag älskar dig. <3
Svar: HAHA ÅH LIMPAN!! Den där kommentaren gjorde min kväll. Du är så jääääävla vacker, (ursäkta språket) men du är verkligen det. Och hahahahahhaha orkar inte de du skrev om tyskan. HAHA!! Och tack, härligt att redan ha en barnmorska, känns toppen skönt vekrligen:D Och ja vad ska man säga.. Zap du har rätt i allting.. Vore en dröm, hehe.. LOVEYOUVÄRLDENSSÖTASTEOCHFINASTEOCHSNÄLLASTEOCHROLIGASTEOCHSNYGGASTEOCHUNDERBARASTEFANNY

Kommentarer
Postat av: Fanny Bergquist,

awww.... woopwoop, getting emotional over hereee <3

Du är underbar min fina, och vacker, och snäll, och gullig, och go, och bäst och, ja jag kan fortsätta hela natten och sen skriva alla saker på nåt annat språk så du inte fattar.

Men såå är det, det jag ville säga var att jag älskar dig NO MATTER WHAT.♥

2012-05-08 @ 21:10:12
URL: http://typhfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0