Måste skriva av mig..

Jag hatar att vara kär. Asså verkligen hatar. Mår bara dåligt av det och usch nej, att vara kär är en av världens värsta känslor, enligt mig. Alla jag varit kär i, eller okej det är bara två stycken så kändes fel att säga alla för det låter som om dom va 1 stycken eller något. Men iaf, dom två jag varit kär i har förstört allt som har med kärlek att göra. Speciellt min första kärlek, känns ju lagom bra att han va en äcklig idiot.. Vet inte varför jag skriver det här men måste få skriva av mig bara.. Jag har jätte svårt att bli kär, för när jag väl blir det är jag det i typ någon dag sen går det över, men nu är det på riktigt.  Nu är jag verkligen kär på riktigt. Och det känns ju toppen att han bor ca 160 mil (fågelvägen) ifrån mig. Har aldrig ens träffat honom.. Men ändå.. Usch det här är jobbigt. Förlåt för världens depp inlägg :(

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag älskar dig Camilla.<3

2012-05-05 @ 16:33:11
URL: http://eveliinaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

btw, jag tror nästan jag vet vem det är.. <3

2012-05-05 @ 16:33:42
URL: http://eveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0