OM DAGEN

- Dagens! Osminkad med tjocktröja osv :)
Tjena bloggen! Dagen har varit rätt sämst.. Har haft världens humörsvägningar (inte kul) så ja.. På stugan satt Ellen och jag och dog av garv när vi skulle göra en tyska grej, haha vi va inte så bra på det.. :D fick även veta att jag fick VG på tyska nationella läsförståelse och MVG på hörförståelsen.. Jag som trodde jag skulle få IG :o haha fett glad iaf! Och så gjorde Daniela och jag natinella i engelska, prat saken och de va askul! :D hon började prata svenska så båda vi två + läraren började asgarva.. Och ja sa "eller" hela tiden hehe.. Tror det gick bra ändå! Såg även Erik Rapp på tv:n nyss oxå, fett glaaaaad :D och nyss fick jag Ollie att följa Simon! Superduperjättemega glad är vad jag är! ♥ Men ska fixa mig nu för om 20 minuter går bussen in till stan. Ska möta upp min moster och äta middag och sen ska vi på teater. Mys! Bloggar ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0