ONE DIRECTION Q/A

ayhan kamil' om Aldrig mått bättre. Aldrig varit lyckligare.:
OMCOMCOMCOMC IOASNIFNDSVIUSDHOFIjaoifas duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är såååå lycklig lottad, assso åhhh fett avis men jag är fett glad för din skulle gumman :')
älskar dig strandberg ❤❤❤❤❤

Svar: ååååååååh tack klasskassan!!!!!!! :D älskar dig 

---
Fanny Bergquist, om Aldrig mått bättre. Aldrig varit lyckligare.:
Du ska veta att lilla limpan älskar dig nåt innerligt. <3
PERFEKT DAG

Svar: Och jag älskar dig helt galet mycket! Att träffa dig och Karin idag var bland det bästa som hänt mig.Och att se killarna på det, kan inte ha blivit bättre. ♥


---


becca om FRÅGA ANGÅENDE 1D:
glömde skriva namn igår när jag skrev detta..

Bor du stockholm..?!?
men hörde att de ska bara jobba där oså?

Svar: Ingen fara haha, det är okej att va anonym! :) Ja jag bor i Stockholm. Dom jobbar på att spela in sin andra skiva! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0