Q/A

Rebecka om Jag just nu::
Jag vet inte hur jag ska reagera på den videon. 
Men gråter det gör jag... dom är så JÄVLA ( ursäkta ordspråket) fina!

Svar: Jag vet, helt jävla (ursäkta mig oxå hahaha) perfekta. ♥

---

Soffi om HARRY STYLES:
Det är en av mina kompisar som tagit den där bilden! :D

Svar: NEJ GUD VA COOLT!! :O När tog han/hon den? :D :D :D

---

jessica om Dag 8 - Vad jag lyssnar på för annan musik än 1D:
hur får man klippen så där ? , tacksam för svar :] <3

Svar: När du klickar in på en youtube video klickar du först på "Dela" som är under videon. Sedan "Bädda in" och då kopierar du koden som är där. T.ex. såhär kan den vara: <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/r07aTPcAL-0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Det jag fetmarkerat och strukit under ändrar du till någon mindre, jag tog 25 för att få det sådär och sen är det klart :D Nu måste jag bara visa klippet jag tog koden ifrån oxå, hehe..



---

Anonym om 20 maj 2012:
nää gud va kul! :) följer någon av killarna dig? :D

Svar: Nä det gör ingen av dom tyvärr, men never say never ;)


Kommentarer
Postat av: Soffi

Hon tog den när dom va här i stockholm! :)

2012-05-27 @ 14:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0