RUBRIK RUBRIK RUBRIK

- Gammal bild men jaja
Hej bloggen! Skolan idag va helt okej, hade svenska prov jag inte pluggat till men det kändes bra ändå. Efter skolan åkte Linnea och jag hit och åt och pratade sen åkte hon hem och då gick jag till Daniela. Skulle hämta min cykel som stått där sedan oktober förra året?! Bakhjulet var låst och jag tog med 10 nycklar men ingen var den rätta. Så vi fick turas om att styra medans den andra lyfte upp bakdelen på cykeln. HAHAHA HAR INTE SKRATTAT SÅHÄR MYCKET SEDAN PÅ LÄNGE!! Vanligtvis tar det typ 2 minuter att gå från henne till mig, det är bara typ 100 meter men det tog 20 minuter.. TJUGO MINUTER!! Hahaha gud.. Sen stod vi ute och pratade och lyssnade på massa fula låtar vi gjorde i femman och sexan haha! Vid 18 gick jag hem och nu sitter jag här och är super hungrig så ska äta nu. Efter det ska jag skriva brev hela kvällen, kommer ta flera timmar. Och jag måste vara världens snällaste directioner. Just sayin..

Kommentarer
Postat av: Fanny Bergquist,

Du är inte bara världens snällaste Directioner, du är världens snällaste människa min korv. <3

2012-05-14 @ 19:51:55
URL: http://typhfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0