Till världens finaste tjej, Evelina. ♥

Evelina Sandström. Tack för att du finns. Du är så himla underbar, vacker och fin. Går inte att beskriva dig eller hur jag känner för dig. Men jag älskar dig, så himla mycket. Du gör mig alltid på bra humör och du får mig att må bra, på riktigt. Jag skulle göra vad som helst för dig syster, du är värd allting. Det känns verkligen som vi kännt varandra hela livet, helt sjukt att ni endast kännd varandra sedan februari. Men det känns som hela livet. Allt känns så naturligt när jag snackar med dig. Jag kan gråta, jag kan skratta, jag kan vara mig själv. Och du är så sjukt vacker, på både insidan och utsidan. Det går inte att beskriva dig eller min kärlek till dig i ord. Hoppas du förstår ändå hur mycket jag älskar dig. Tack för att du finns, och tack för att du ringde mig ikväll. Hade du inte gjort det hade jag varit ledsen hela kvällen. Men blev på så himla bra humör. Och vilket underbart samtal, från att fangirla till att båda gråter till att ingen av oss kunde sluta skratta. Så himla härligt. Älskar dig syster, finns alltid här för dig. Lämnar dig aldrig och kommer alltid ställa uppför dig. No matter what. ♥
- Så himla vacker, orkar inte!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sluta Camilla, jag sitter här och gråter nu ju. Jag älskar dig, över allt annat syster. Du är underbar. Du får mig alltid på bra humör du med, och utan dig har jag ingen aning om vad jag skulle gjort. Jag älskar dig, över allt annat. Du är underbar min kära syster, trollfar och bästavän.<3

2012-05-08 @ 20:57:30
URL: http://eveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0