TJOOO

Mathilda kom hit vid sju nån gång och vi skulle egentligen öva till vårat drama projekt men det gick inte så bra, hehe.. Nu ska jag fixa några saker med pappa och sedan duscha och lite sånt där. Blir väl att försöka lägga mig tidigt tidigare än vanligt, dvs innan halv 2 inatt.. Imorrn blir det skola och antagligen stanna kvar med Mathilda i musiksalen och jobba. Vi åker ju till Gotland på fredag (iiiih :D) och det kan ju vara bra att ha spelat in låten och allting innan det. Åh gud jag längtar verkligen tills på fredag! Älskar Gotland av hela mitt hjärta. ♥ Världens finaste ställe, åk dit om ni inte gjort det!! Nu ska jag gå, bloggar senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Fanny Bergquist,

Jag är ledig imorn woopwoop <3

Sen går jag i skolan i en dag (har dock teknikprov och engelskaredovisning men ändå) sen åker jag till TYYYSSSKLLLAAAANNNNDD!!!! WOOPWOOP, nej va taskig jag är.

FAST NU SKA JAG VARA LITE GULLIG!!!

Jag kommer sakna dig massor, FATTA VARA BORTA I 3 DAGAR UTAN ATT LÄSA DIN BLOGG OCH INTE KUNNA SMSA MED DIG :(((( <3

2012-05-20 @ 22:25:30
URL: http://typhfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0