TORSDAGEN DEN TJUGOFJÄRDE MAJ


- Eftersom min dator har virus skriver jag från mammas och då hittade jag den här fina bilden från ihöstas.. Heheh
Hejsan svejsan på er! Gick till skolan och var med på mentorstiden och musiken där jag, Mathilda och Daniela spelade upp One thing. Jag ändrade ordningsföljden på akorden hela tiden, hoppas ingen märkte hehe.. Efter det kom mamma och hämtade mig för jag mår inge bra, så är hemma nu. Sitter och skriver en uppsats om olika matkulturer som jag ska göra till hemkunskapen. När mamma kommer hem från centrum ska vi äta lunch och kolla på Grey's anatomy från igår. Wiiiiiie. Ska tillbaka till skolan vid kvart i två och vara med på hemkunskapen för det känns rätt viktigt. Efter skolan (gud va mycket jag berättar..) ska jag, Mathilda och Filip spela in Up all night för imorrn drar jag och Mathilda till Gotland!!!!!! Wohooooooooooo! Hur mår ni idag då? Kommer inte få några svar men ändå.. HOLY SHIT, NÄR JAG SKREV RUBRIKEN NU EFTER JAG SKRIVIT INLÄGGET KOM JAG PÅ ATT MIN MOSTER FYLLER ÅR IDAG, GRATTISGRATTISGRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0