Godnatt..

- 3 månader sedan
Nu ska jag gå och lägga mig, är sjukt trött. Varit en sjukt jobbig kväll. Massa skit som hände (tänker inte gå in på det) och mitt i allt va jag tvungen att gå och plugga med morfar.. Älskar min mormor och morfar så himla mycket, dom är bäst. ♥ Har jävla äckel nackspärr oxå.. :( ursäkta språket men jag är inte påbra humör.. Nationella imorrn. Fyfan säger jag bara.. :( Men ska sätta på musik nu och somna till det. HÄÄÄÄÄÄR har ni min spellista jag somnar till varje natt. Och kommer säkert få kommentarer varför jag inte har någon låt med 1D (har WMYB men med Boyce Aveune) och anledningen till varför är att jag blir för sprallig och glad av deras musik såblir mer hyper än trött.. Så ja hahah :D godnatt iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0