LÅNGT, TRÅKIGT, JOBBIGT & ICKE LÄSVÄRT INLÄGG


Hej bloggen och alla bloggläsare! :D Nu är jag tillbaka! Mår ni bra? Hoppas det ♥ själv mår jag sådär, det är typ supermycket som händer just nu..:(
Kan berätta lite om igår. Okej hela kvällen startade på världens sämsta sätt, för dum som jag är tar jag kilklackar (12 cm höga) LIKSOM VAFAN TÄNKER JAG?! Men lite vett hade jag i skallen, stoppade ner ett par converse i väskan iaf. Klockan gick fel så fick springa till bussen. Och jag har tårnga luftrör, blir svimfärdig efter att jag sprungit 10 meter. Fatta nu att jag sprang i 12 cm höga klackar i 100 meter?! Mina lungor höll på att sprängas och jag hade svårt att andas i typ 20 minuter efter. Snacka om slemfyllda lungor.. Sen kom jag hem till mathilda och hon och Linnea fixade sig och lite. Vi åt middag och sen satt vi och kollade på lite William Spetz innan vi drog till brasan. Sen hände det massa grejer jag inte tänker ta upp här. Vi tjejer kom iaf hem till Mathilda vid halv 12 och då gjorde vi te och åt frukt hahaha. Sen låg vi och asgarvade och var allmänt töntiga och ja.. Borde inte berätta mer hehehe.. Vi ställde iaf klockan på 10 och hahahahha massor.. Åt frukost och sen drog jag och Nea. Det slutade med att jag skulle följa med henne hem till henne och plugga matte med henne. Har nationella imorrn.. :( KAN TYP INGENTING. Måste säga att jag hatar sl oxå, för det stod att bussen skulle gå men efter att vi väntat en timme så ringde vi dom och då skulle bussen inte gå förens på kvällen -.- så ja, vi slösade bort mycket pluggtid.. Det va iaf asmys, vi satt på hennes tak i solen och pluggade tills våra hjärnor kokade över, ungefär. Sen tog jag bussen och tunnelbanan och bussen igen innan mamma hämtade mig och vi åkte hem. Och sen stod min typ 18-åriga granne och hans kompis på vår infart med en igelkott, liksom jaha? Okej dedär var jätte konstigt. Känner att dehär inlägget bara var långt och tråkigt och jobbigt.. Har inte ens några bilder att lägga upp. Men de kommer när Mathilda lagt upp dom. Så håll ut!!!!!!! Okej nu är jag jobbig. Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: DIN 1D-STALKER-TANT

OKEJ, NU VET JAG LITE VAD SOM HÄNDE IGÅR, MEN VAR DET NÅNTING MER DU SKULLE BERÄTTA FÖR MIG ELLER?♥



PUSS FRÅN DIN 1D-STALKER-TANT♥♥♥

2012-05-01 @ 20:52:59
URL: http://arosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0