Åh vilken tråkig blogg det är utan bilder men jaja..

Heeeeeeej! Imorse skulle jag gå upp halv åtta för min buss gick 9.12 och så när klockan var 8.50 kommer mamma upp o ba: DU SKULLE JU IVÄÄÄÄÄG!! Så det blev lite stressigt så hann inte blogga hahah :D har varit en sjuuuuukt underbar dag idag och massa kul och fantastiskt och underbart och bäst saker har hänt. Och lite dåliga saker.. Men det kommer jag skriva mer om imorrn eller senare nästa vecka. Btw, snackade förut med världens finaste Evelina i typ en timme på telefon och åååååh vad jag längtar tills på torsdag eller vad det nu blir! Och nu har jag pratat med Ellen och ååh. Orkar inte vänta tills skolan imorrn!!!! Sa jag verkligen dedär?! :o Jag är lycklig. ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh herregud vad det kommer bli bäst, åh vad jag är taggad! Älskar dig finaste!<3

2012-05-14 @ 10:29:08
URL: http://eveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0