I wanna stay up all night

Fast nä, är så trött så nä.. Bara nä. Hur som helst, hej! Har ingen blogglust alls, är så fruktansvärt trött och ja.. Har  haft så ont i magen idag att jag knappt kunde gå. Det va ju lite lagom jobbigt sådär på orienteringen kan jag ju säga. När jag kommit hem därifrån så somnade jag och sov fram tills 19.30 så va ju inte bara lite seg resten av kvällen. Hade iaf askul igår med Ellen! Kom till henne vid halv elva och då fixade vi allt och sådär. Vi somnade väl runt 2 typ. hon gjorde världens roligaste faceplant, vi garvade i typ en kvart? HAHAHAHHA!!! Nu ska jag smsa och lyssna på musik och sedan sova. Kom på att jag glömt bort den där listan jag höll på med, ska nog göra ett sånt inlägg nu, hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0