EN TILL 30 DAGARS LISTA

Dag 1. Vad kärlek är för mig
Dag 2. Favorit bild på One direction
Dag 3. Kändis crush förutom One direction
Dag 4. Hur jag upptäckte One direction
Dag 5. Vad jag tycker om Justin Bieber

Dag 6. En barndomsvän

Dag. 7. Min favoritlåt med One direction

Dag 8. Vad jag lyssnar på för annan musik än 1D

Dag 9. Varför jag älskar One direction

Dag 10. En bild på mig från idag

Dag 11. Roligaste viden med One direction

Dag 12. Drömkillen/tjejen

Dag 13. En dröm jag haft om One direction

Dag 14. 10 random fakta om mig

Dag 15. Mina tre favoritbilder på Niall Horan + 5 anledningar varför jag älskar honom

Dag 16. Vad jag ska göra på sommarlovet

Dag 17. Mina tre favoritbilder på Liam Payne + 5 anledningar varför jag älskar honom

Dag 18. Vad jag gjort idag

Dag 19. Mina tre favoritbilder på Harry Styles + 5 anledningar varför jag älskar honom

Dag 20. Mina bästa vänner

Dag 21. Mina tre favoritbilder på Zayn Malik + 5 anledningar varför jag älskar honom

Dag 22. Bästa resan jag gjort

Dag 23. Mina tre favoritbilder på Louis Tomlinson + 5 anledningar varför jag älskar honom

Dag 24. Bästa barndomsminne

Dag 25. Favorit bromance i One direction

Dag 26. Roligaste som hände idag i skolan

Dag 27. Roligaste intervjuven med One direction

Dag 28. Dom två finaste fanvideorna till One direction enligt mig

Dag 29. Vilket sätt One direction påverkat mig

Dag 30. Roligaste minnet från sommaren 2011


Kommentarer
Postat av: LiinnYngvesson

snodde din 30 dagars lista till min blogg om det gick bra ?? :D <3

2012-05-05 @ 21:40:08
URL: http://liinnyngvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0