FINURLIGT HUMÖR JAG HAR

Hejsan hoppsan! :D Till att börja med måste jag säga att jag har världens jobbigaste humörsvägningar, aldrig varit såhär illa förut.. T.ex. idag på lunchrasten var jag hyper. Asså verkligen superdupermegajätte hyper. Garvade åt allting och ja, ni vill inte veta hur jag är när jag är hyper.. Så va glada att ( förutom ni som går i min klass för ni såg mig ju idag..) ni inte sett mig så. Hehe.. Sen på engelskan så kollade vi på film och då va jag typ jätte nere och sjukt irriterad över folk som bara vill ha uppmrksamhet. HOST ni som går i 9C fattar HOST.. Sen på bilden och efter skolan va jag halvt hyper igen. Och nu är jag typ jätte irriterad och arg och ledsen osv. Haha jobbig tjej. SHIT VA MYCKET JAG HAR SKRIVIT!!!! :O Iaf ska ut i skogen en stund nu och bara tänka och massa skit. Sen vill mamma att jag ska gå till kuratorn och blablabla men jag orkar inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0