Några svar på kommentarer!

Rebecka om :D:
Vad använder du för mascara? Du får verkligen världens perfektaste ögonfransar!
Svar: Nämen tack så mycket! :D Använder Volume Million Lashes av L'Olréal Paris! (och ja, jag kollade upp stavningen..) Kram på dig!
.
Ida om Niall får några timmar sedan:
Fin blogg du har :)

Han är skit söt (naill)

Svar: Tack :D JAG VET HAN ÄR SÖTAST!!

Elsa om Svar på några kommentarer!:
Jag håller med de som kommenterat! Du verkar vara en jättehärlig och snäll person!:) Har läst din blogg i några veckor och tycker den är rolig att läsa, så fortsätt blogga! Har också kollat igenom alla dina videos, tror jag, och dem är jättebra!:)

Svar: Åh va gulligt sagt, va glad jag blir hihi :D självklart ska jag fortsätta blogga! Kram!

Anonym om Zayn vackraste Malik.:
dj malik!<3 hitta hit efter att jag kollade sarah tjulanders blogg! vilken konsert ska hon på egentligen? :)

Svar: yeeeeah buddy! :D Haha va roligt!! Jag vet faktiskt inte, visste inte ens att hon gillade dom, hahah! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0