Svar! ♥

Eftersom jag är så upptagen hamnar bloggen på sista plats, därav dålig uppdatering. Har fått massa frågor på senaste tiden så känner att jag måste svara på dom jag inte svarat på nu!
O.m om Svar!:
oh Tack för att du svarar!!
jag menar typ var i stockholm hittar man de?

Svar: självklart att jag svarar! Deras studio vid Slussen :)

---

Emelie om Svar!:
visste inte att du bodde så nära där jag bor (Lkpg), har fått för mig att du va Sthlmare ..
HAHA där ser man ;)

Hoppas du hittar dom förresten!

Svar: Jaha va kul! Jo jag är stockholmare vettu ;) Tack och det har jag, superglad! ♥

---

Fanny Bergquist, om RUBRIK RUBRIK RUBRIK:
Du är inte bara världens snällaste Directioner, du är världens snällaste människa min korv. <3

Svar: Limpan du är underbaaaaaar ♥ älskar dig! Hoppas vi ses på torsdag? :D


---


Soffi om Ungefär såhär känner jag mig just nu.:
Jag såg dig i Söndags!! :D
Älskar din blogg! :D

Svar: Du skulle kommit fram!! :D åh va glad jag blir, tack! 

Kommentarer
Postat av: Fanny Bergquist,

Sv; Yesss det gör vi! <3

2012-05-14 @ 23:53:31
URL: http://typhfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0